Obiective ANTREC 2015

Obiective Antrec 2015-2016

I.                    Reprezentare la nivel guvernamental
II.                  Activitate de promovare la nivel internațional
III.                România pentru români
IV.                Bază de date integrată, dispecerat de cazare, platformă pro-business(oportunități de afaceri), bursă de teren, idei afaceri, investiții
V.                  Evenimente- Industria MICE
VI.                Publicitate
VII.              Acțiuni caritabile și voluntariat
VIII.            Clasificări tematice și calitative
IX.                Bază materială proprie
X.                  Departamentul de finanțări și fonduri europene

I.Reprezentare la nivel guvernamental

In momentul de față, ANTREC ROMÂNIA :
-          Este consilier consultativ al Ministerului Fondurilor Europene . Susținem dezvoltarea turismului prin accesarea fondurilor locale sau europene în scopul dezvoltării prin proiecte și se ocupă de medierea problemelor apărute în implementarea proiectelor anterioare.

-          Este în consiliul consultativ al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale ( lider al rețelei naționale de dezvoltare rurală, al grupului tematic  „Patrimoniu național și cultural” și al Turismului Rural. În acest context, ANTREC asigură diseminarea informației și consultanță pentru membrii rețelelor naționale de dezvoltare rurală, membrilor și partenerilor ANTREC, altor organizații , precum și publicului larg. Totodată, ANTREC colaborează cu structura guvernamentală în privința strategiilor în domeniile sale de competență.

-          Este în consiliul consultativ al Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului,colaborează cu ANT în privința legislației în turism, promovării turismului, a strategiei naționale și regionale în turism și lucrează în prezent la noua lege a turismului
Se află în lucru 2 proiecte de lege :

2.Promovat in Parlamentul României, la senat

-          Colaborează cu Ministerul Afacerilor Externe (coordonatorul național SUERD ) prin cea mai importantă inițiativă Românească în Turism, constituind mega clusterul – „Dunărea Turistică” – acest cluster vizează dezvoltarea Turistică a Dunării pe tot cursul României (1070 km), de la intrarea din Baziaș, până la vărsare, la Sulina, inclusiv Delta Dunării, canalul Dunăre-Marea Neagră, cât și litoralul Dunăre-Marea Neagră.

-          Are activități la nivel guvernamental ce cuprind protocol de colaborare cu toate departamentele Ministerului sau instituții din subordinea guvernului(direct implicate sau conexe) vizând strategii de dezvoltare, în special în Turism.
1. Cu Ministerul Transporturilor pentru dezvoltarea turismului nautic, transportului naval de pasageri , etc.
2.cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice pentru dezvoltarea educației prin turismul educațional, cunoaștere și experiență în cercetare, natură, patrimoniu și cultură, programe tip „Școala Altfel”, tabere tematice, etc .
3. cu Ministerul Culturii pentru organizarea de evenimente artistice tradiționale sau contemporane. Totodată vom continua să susținem Turismul Cultural,cât și protejarea, restaurarea și valorificarea patrimoniului cultural.
4.cu Ministerul Tineretului și Sportului în vederea unor programe de turism pentru tineret, de evenimente sportive și de creare a unor rute de turism activ-sportiv.
5.cu Ministerul Afacerilor Externe pentru promovarea prin Ambasadă și Consulate a Turismului Românesc, dar și organizarea de eveniment cu scopul turismului și a protejării patrimoniului prin colaborare cu reprezentanți diplomatici straini.
6.cu Ministerul Mediului și Schimbărilor Climatice pentru promovarea parcurilor naționale și amenajarea la standarde internaționale a unor parcuri naționale(rezervații naturale).
7.cu Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri pentru colaborare în programe de încurajare a comunităților bio și eco si a utilizării în general a energiei verde.
8.cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice pentru o colaborare privind implementarea proiectului și strategiilor de dezvoltare rurală, ANTREC susținând turismul și patrimoniu ca fiind industrii lider în dezvoltarea rurală.

II. Activitate de promovare la nivel internațional/european

1.Extern
- participarea la activități și evenimente Eurogites, participarea la târguri și expoziții internaționale, extinderea relațiilor internaționale cu USAID și JAICA
- organizarea în sprijinul Ambasadelor României
-promovarea valorilor României  în străinătate, cu ajutorul diasporei Românești

2. Intern
-organizare de evenimente cu participare internațională, organizare și asigurare de famtripuri ale marilor tour-operatori și agenții de turism de standard internațional

III. România pentru români

1.       Educație prin propria scoală de calitate și conformitate în Turism

-          Curs pentru formatori de formatori
-          Curs de inspectori de calitate și conformitate
-          Formare profesională continuă
-          Relații cu facultăți și școli pentru introducerea în curicule a Turismului și pentru susținerea  școlilor de arte și meserii
-          Familiarizarea oamenilor cu industria prieteniei și susținerea unor evenimente în direcția asta

2.       Bursa locurilor de muncă (portal facil pentru angajatori și oameni ce doresc  să se angajeze, prin care comunicare între persoane calificate și investitori este mai simplă)
-permanent
-logistică
-taxare

3.       Agenție de plasament – (crearea unei agenții prin care angajatorii de pretutindeni au acces la serviciul de livrare la cerere a personalului necesar posturilor pe care le dețin)

4.       Sindicatul oamenilor de Turism (grupare menită să identifice și să rezolve problemele din domeniul turismului, să faciliteze implementarea unor noi standarde sau servicii și să îmbunătățească,în general, acest domeniu

5.       Strategie
-familiarizarea cu promovarea reciprocă cu caracter permanent în România(considerăm că ajutorul reciproc manifestat de oamenii de turism este indispensabil pentru o bună funcționare a acestui domeniu, fiind necesară o bună comunicare și apreciere între oamenii din toată țara, influențand turistii străini să viziteze cât mai multe zone din țară și să se bucure de serviciile oferite de români,mai ales dacă acestea există și funcționează corespunzător)
-resursee, investiții, cercetare (ne propunem o documentare cât mai amănunțită în ceea ce privește potențialul anumitor zone și posibilitatea implementării unor proiecte de dezvoltare sau intrajutorare a unor zone cu potențial din țară)
-conștientizare și promovare integrată prin autoritățile locale, școli, evenimente, schimb de experiență
-circuite de schimb de experiență și exemple de bune practici
-relații de cross-boarder în special cu comunitățile Românești din regiunile învecinate României
-susținerea comunităților locale (specialiști, comunicare, informare, info-pointuri)

IV.  Bază de date integrată, dispecerat de cazare, platformă pro-bussiness(oportunități de afaceri), bursă de teren, idei afaceri, investiții

V. Evenimente – Industria MICE

VI. Publicitate,promovare și PR – reviste de profil, redactor, fotograf, emisiuni

-asigurarea cu personal permanent și materiale a biroului la Muzeul Satului
-târguri de turism, (există un stand permanent care trebuie dotat cu personal și pliante)  
-rural fest, stand permanent(există un stand care trebuie dotat cu personal și pliante)      
-dorim să începem relații cu Aeroportul Otopeni, Gara de Nord, Portul Constanța, etc (pentru promovare reciprocă)

VII. Acțiuni caritabile și voluntariat

-curățenie(campanii de colectare a gunoaielor din anumite zone de interes turistic)
-indicatoare(marcarea unor trasee montane și turistice de pe teritoriul româniei)
-plantări(activități de reimpădurire a unor zone afectate de defrișări masive)


VIII. Clasificări tematice și calificative(implementarea unui sistem de clasare calitativă a unor unități de furnizare a serviciilor turistice)

IX. Bază materială proprie (ne propunem să achiziționăm bunuri materiale care să aparțină asociației și de care să se bucure toți membrii acesteia)

X.Departamentul de finanțare și fonduri europene(crearea și susținerea unui astfel de departament, format prin identificarea unor oameni cu pregatire în acest domeniu și cu interese comune cu cele ale asociației)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu